سفارش تبلیغ
صبا ویژن
میان شما و موعظت پرده‏اى است از غفلت . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :7
کل بازدید :151068
تعداد کل یاداشته ها : 114
103/1/28
11:52 ع

جدید مجموعه اس ام اس های عاشقانه و زیبا | اس ام اس عاشقانه

 

مجموعه اس ام اس های عاشقانه و زیبا | اس ام اس عاشقانه

آن قدر با من مهربان بودی

که بعد از تو ،

یک لحظه حس کردم

که صد سال است !

تنهایم …

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

تهران ، استانبول ، پاریس ، …

فرقی نمی‌ کند کجا باشی ،

همه‌‌ ی شهرها

زشت و غم‌ انگیزند

به‌ وقتِ دلتنگی!

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

درست زمانی که سخت به تو محتاجم

بیا …

آن موقع زندگی هم باشی

بیا …

مرگ هم شده باشی

باز هم بیا …

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

گفتم برو

اما نه مثل باد

برگشتم

صدایت زدم

طوفان اما

از پشت سر

همه چیز را خراب می کند

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

نبودنت به جان من رفته ست

همچو نخی در سوزنی

هر چه می کنم

دوختی به رنگ تو دارد ..

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

رو به اتمامم

چون اسفند

واپسین نفس های سال

نفس های درد آلودم

چون روزهای گرم و شب های سرد اسفندی

کویری ام

هفت سین امسالم را تو بچین

سفره اش با من، سبزه اش با تو

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

پدرم گفت :

مردم دو دسته اند،

بخشنده و گیرنده.

گیرنده ها بهتر می خورند

اما بخشندگان بهتر می خوابند …

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

مى دانم که رفته است

مى دانم که دیگر بر نمى گردد

مى دانم

مى دانم

همه چیز را مى دانم

اما نمى دانم چرا

بى تاب شده اند موهایم

از زیر و رو خیال دستانش را دارند

کاش هرگز موهایم را نمى بافت

آخر موهایم

انگشتان نوازشگرانه ى مردانه اش را مى خواهند

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

اگر می‌ خواهید برای ایجاد آشتی در جهان

کاری انجام دهید،

به خانه‌ تان بروید

و خانواده‌ تان را دوست بدارید.

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

مشام ِ من لبریز تو

مگر بهاری

نفس در نفس

سبز و سرخ می روید

در سینه ام

گل

 

مجموعه اس ام اس های عاشقانه فروردین | اس ام اس عاشقانه

مجموعه اس ام اس های عاشقانه فروردین | اس ام اس عاشقانه

“گلم”

که صدایت می کنم

شمعدانی

چه اخمی می کند!

مانده ام “جانم” را

چقدر آهسته بگویمت

که هم تو بشنوی

و هم آب از دل هیچ گنجشکی

تکان نخورد.

اس ام اس های عاشقانه فروردین

گلها

شناسنامه ندارند

شناسنامه ی گلها را

به نام دخترها زده اند…!

اس ام اس های عاشقانه فروردین

بهترین نقاش دنیا هم که باشی

زیباترین انتظار را

چشم  بازی جراحی  ها می کشند …

اس ام اس های عاشقانه فروردین

پیرزنی شوم

آلزایمر بگیرم

زنگ بزنم

انگار

پسرم هستی

بگویم

چقدر

دلم  بازی جراحی قلب 

برایت تنگ است

اس ام اس های عاشقانه فروردین

می‌خواهی

من را

به بی‌خبری از خودت

عادت بدهی ؟

من

به بی‌خبری از تو

عادت  بازی جراحی مغز  نمی‌کنم به نبودنت عادت نمی‌کنم به بودنت عادت نمی‌کنم

من

فقط می‌توانم

عاشق بشوم

که شده‌ام

اس ام اس های عاشقانه فروردین

گاهی باید

چترت را ببندی ؛

بگذاری باران

آتشی را که در قلبت روشن است

نم نم

خاموش کند…

اس ام اس های عاشقانه فروردین

آبی که از سرم گذشت

همه چیز را برد

حتی خیالت را …

اس ام اس های عاشقانه فروردین

من

ه?چ وقت جنگجو? خوب? نبودم !

فرمانده

هربار  بازی جراحی معده  دستور شل?ک م? داد

به آخر?ن نامه ? سرباز دشمن فکر م? کردم:

” همسر عز?زم

به دخترمان بگو

پدرت به زود? باز خواهد گشت “

اس ام اس های عاشقانه فروردین

افسردگی بهایی است

که انسان برای شناخت خود می پردازد.

هرچه عمیق تر به زندگی بنگری؛

به همان مقدار هم عمیق تر رنج میکشی…

اس ام اس های عاشقانه فروردین

مشخص نیستند

نه جای زخم هایت

نه آنان که زخمت زده اند

به برکه ها می مانی عزیزم

و هر  بازی جراحی دست  سنگ که زخمی ات می کند

در تو آرام می شود.

زخم ها زیباترت کرده اند…

چون برکه ها

که با سنگ‌های خوابیده در بسترشان

زیباترند.

 

مجموعه اس ام اس های عاشقانه | اس ام اس عاشقانه

مجموعه اس ام اس های عاشقانه | اس ام اس عاشقانه

شمال یا جنوب ؟

چه فرقی می کند

وقتی از هر جهت تنهایی !

اس ام اس های عاشقانه

آفت‌زده است این باغ

بیا به دشت بپاشیم

خودمان را

اس ام اس های عاشقانه

به هوای ماهیِ چشم‌هات،

قلاب انداخته مَرد.

پلک نزن؛

آشفته می‌شود دَریاش!

اس ام اس های عاشقانه

دارند خودشان را می‌کُشند موج‌ها

تنی  بازی جراحی گوش  به آب بزن

آرام شود دریا

اس ام اس های عاشقانه

تو میروی

من میمانم

چو درختی که درماتم ِکوچ پرنده

دلگیر ست

اس ام اس های عاشقانه

مردم فکر می‌کنند دختر شاهِ پریان باشی

این‌همه که از تو نوشته‌ام.

نیا

بگذار همین‌طور فکر کنند!

اس ام اس های عاشقانه

و نترسیم از مرگ

مرگ پایان کبوترنیست

مرگ وارونه یک زنجره نیست

مرگ در ذهن اقاقی جاری است

مرگ در آب و هوای خوش اندیشه نشیمن دارد

اس ام اس های عاشقانه

دوور شده‌ای، خیلی دوور

ولی باور کن اصلن سخت نیست به تو رسیدن

فقط

کمی باید این ساعت را دست‌کاری کنم!

اس ام اس های عاشقانه

خطی نیست

در کف دستانم

تا کولی پیری

آن را

به تعبیر درخت ها ببرد

خطوط دنیا

‌در امتداد چشم هایی پنهان شده

که از نگاه هیچ کف بینی

تعبیر نمی شود

اس ام اس های عاشقانه

این قطار

به هیچ‌کجا نمی‌برد تو را

پیاده شو!

ما در شهرِ اسباب‌بازی‌ها زنده‌گی می‌کنیم.

مجموعه اس ام اس های عاشقانه های احساسی | اس ام اس عاشقانه

مجموعه اس ام اس های عاشقانه های احساسی | اس ام اس عاشقانه

چه جمع عاشقانه ای ست

هر شب!

حضور من و خیالت

در کنار آتشی که در درونم به پاست.

اس ام اس های عاشقانه های احساسی

از منزل کفر تا به دین یک نفس است

وز عالم شک تا به یقین یک نفس است

ایـن یـک نفس عـزیز را خـوش مـیدار

کز حاصل عمر ما همین یک نفس است

اس ام اس های عاشقانه های احساسی

برق رفته بود

از تاریکی استفاده کردم

تا جای خودم را با تو عوض کنم

صبح

نان تازه خواهی خرید

و مرا دوست خواهی داشت.

اس ام اس های عاشقانه های احساسی

به یک جایی از زندگی که رسیدی ،

میفهمی رنـج را نباید امتداد داد;

باید مثل یک چاقو که چیزها را میبرد

و از میانشان میگذرد, از بعضی آدمها بگذری

و برای همیشـه تمامشان کنی !

اس ام اس های عاشقانه های احساسی

مهر او

زمزمه جویبار بود

درروزهای مکرر خالی

حال

من مانده ام

و خروش یک اقیانوس

اس ام اس های عاشقانه های احساسی

سیم هاى زیر تار، زنانه است و

سیم هاى بم، مردانه.

از تلفیق این دو است که موسیقى

دلنواز زندگى نواخته مى شود.

اس ام اس های عاشقانه های احساسی

زیر باران

با خرمن خیس یادت،

خاطره ها را ورق می زنم

کجای دل من

رنگین کمان را نوشته ای

که هر ابری بیاید

من دلم

باز هم باران می خواهد …

اس ام اس های عاشقانه های احساسی

مردم می گویند که درد کشیدن

آدم را شریف و پاک می کند.

این دروغ است!

درد فقط آدمی را بی رحم می کند…

اس ام اس های عاشقانه های احساسی

تا تو را تکرار کنم

من ادامه می یابم

از نسل من فرزندی به جای خواهد ماند

همنام تو .

در کوچه ها اگر سیمای مرا دیدی

به نوازش درنگی کن

همنام تو

قسم به نام تو

که

نوازش تو را بر خاکم خواهد نشاند .

اس ام اس های عاشقانه های احساسی

بهار هم آمد

هر جا هستی

خوب باش

فقط برای یکبار

از خودت بپرس

او که برای تو

روزی چند بار می مُرد

حالا کجاست؟